Wednesday, January 21, 2015

Dia



Memang aku tak tahu apa yang Tuhan hidangkan aku dugaan yang macam mana pada hari esok dan akan datang .Aku tak begitu pasti bagaimana hidup berdua sebenar-benarnya. Tapi bila setiap kali ujian datang menimpa setiap kesusahan yang datang aku mahu dia ada dengan aku .Tiap gelak, tiap nangis ,tiap sakit ,tiap payah walau bagaimanapun aku mahu dia ada dengan aku . Susah senang mesti ada dengan aku . Aku tak kisah apa masyarakat sekeliling fikir pasal aku .Sesial macam mana pun hidup ini aku kena harungi dengan dia juga , sebab aku mahu dia dengan aku bukan orang lain tapi dia. Kalau aku buruk biar aku buruk sama-sama dengan dia , Kalau aku mati sebab cemuhan masyarakat ,biar aku kena cemuhan sama-sama dengan dia. Aku tak tahu hubungan dan kebahagian takat mana tapi bila setiap aku doa nama dia sentiasa ada .Setiap kali aku melangkah pasti aku mencarinya .Aku cuma mahu dia ada dengan aku. Pray together ,Stay together.


Dah Baca ? Terima Kasih Sayang :)

No comments: